Friday, May 10, 2013

Terdorong

Hmmm berfikiran waktu telah terlalu lama melekakan. Dimana hilangnya keinginan lampau. Wujudnya blog ini.

Mungkin ini sebaik-baik pembuka hati atau diri yang mana lama sangat memendam atau menyimpan. Kunci stor dah lama hilang bak kata orang-orang lama.. tapi aku rasa sebenarnya aku saja tak mewujudkan kunci tersebut.. being self centered kalau orang tak faham siapa aku..

Hari nie aku berterima kasih pada satu blogger yang mana teman aku kenalkan.. aku baca blog yang amat-amat sempoi susunan kata bak bicara bukan susunan ayat dalam essay yang mana aku mmg tak minat pada essay... punyalah teruk aku nie.. well itulah aku.

Oklah.. kerja dah kawtim aku nie time kerja baru idea datang.. punyalah teruk umat.. hahahahah tapi apa-apa kerja kene setel barulah nak ngulat... ngulat tak kemana sini jer.. ngulat dengan kata-kata.. boleh?

Sekian alam maya.

Jumpa lagi

2 comments:

  1. Replies
    1. ngulat dalam nada yg lebih gentle... kalau ngular tu kasaq sangat cheq.. ngeeeee...pi shampoo rambot nooo

      Delete