Monday, May 13, 2013

Pukulan Kas Kas

Dalam keterlewatan... perut melagukan lagu keroncong lapar.... dah dijamah nasik yang digoreng.. tapi memikirkan keenakan campuran pelbagai mengundang rasa lapar..(iyer aku masih lapar.. selera tengah terbuka bak kata orang tua-tua)..

Dah di hadap email.. dah dihadap fail... dah dihadap desktop... berpinau jugak mata berpusing-pusing rasa dunia kecil aku nie.. tapi semua yang wajib dah selesai dalam erti kata lain hutang-hutang tugasan terkini selesai.. tapi bila ditoleh sebelah kiri bahu.. alamak!!! ada dua kotak hitam misteri yang aku baru sedar aku masih tak tersentuh... berdenyut tetiba otak kiri aku nie.

Ok masa dah tiba.. aku langkah memikirkan makan tengahari... akhirnya dapat "repeat" pukulan hebat karipuley... hahahah.. aku sedar aku nie darah sarawak tapi aku memang minat nasik kandaq.. hahahahah... aku admit.. itu memang kegemaran aku...

Ok makan dah makan alhamdulillah rezeki aku hari nie.. terima kasih pada Allah atas rezekiMu.... akibatnya... hah pukulan kas kas pasti mengantuk... berdengung kepala menahan mata nie...gagah gak gie makan milo 3 in 1...yer tak salah kalian membaca.. akan makan bukan minum.. nie tabiat lama aku dah kecil lagi...heheheh... comot comot... heheheh..

ok masa berlalu ku lihat asar dah masuk rasanya.. aku beransur dulu.. moga-moga esok akan ada ruang untuk menulis lagi.. Inn Shaa Allah...

Wasalam

No comments:

Post a Comment